Rahsia Menjadi Model Terkenal

Kejutkan Impian Anda Untuk Menjadi Model!

Kini! Ada berita baik untuk anda… jika anda pernah berangan-angan untuk menjadi seorang model.. sila kejutkan angan-angan anda itu. Ianya kini boleh menjadi suatu realiti.

Sebabnya? Kini, sudah ada satu ebook panduan yang menerangkan secara terperinci, bagaimanakah anda boleh mula menceburkan diri didalam bidang “modeling” ini. Ya! Anda tidak silap baca… ianya adalah sebuah ebook panduan “Bagaimana menjadi seorang model?” (ehem! seperti saya!… atau.. mungkin lebih baik dari saya?)

Ebook Rahsia ModelEbook ini ditulis oleh saya sendiri, tujuannya adalah untuk membantu anda yang berminat menceburi bidang ini, mendapatkan langkah–langkah yang betul bagaimana untuk bermula.

Segala maklumat dan info yang perlu anda tahu untuk mula menceburkan diri di dalam bidang modeling ini, telah saya kumpulkan dan himpunkan di dalam ebook ini. Bermula dari info berkenaan jenis-jenis model, hinggalah kepada tips pemakanan, tips penjagaan diri, panduan menyediakan portfolio, tips menghadiri casting dan juga tips untuk menangani rejection dalam casting/ujibakat”. Semuanya telah saya catatkan di dalam ebook ini.

Saya harap, ebook ini benar-benar dapat membantu dan memudahkan anda menceburkan diri di dalam bidang modeling ini. Saya tidak mahu, anda teraba-raba lagi dan selalu tertanya-tanya “Apakah yang perlu dilakukan seterusnya?”, seperti mana yang pernah saya alami dulu.

Jadi, usah berlengah lagi, mulakanlah langkah mengejar impian anda menjadi seorang model dengan mendapatkan ebook ini.

Dapatkan panduan di sini

Tinggalkan komen

Filed under Ebook Umum

Tinggalkan Jawapan

