Cara menjual barang-barang dalam mudah.my

Anda ada kasut, handphone, komputer atau barang-barang terpakai lain?
Barang-barang ni, kalau dibiarkan akan buat menyemak je kat stor belakang rumah tu.
Kalau nak buang, sayang. Dah lah nak dapat dulu bukan main susah, tapi, kalau tak buang,..ahh, serba salah pulak.

Ha, itulah dilemma saya beberapa bulan yang lepas. Sehinggalah baru-baru ini saya terjumpa satu cara bagaimana menukarkan barangan terpakai tadi kepada wang tunai.

Nak tahu caranya?
Ok, mudah sahaja. Anda lawati http://www.mudah.my, dan iklankan barangan terpakai tersebut.
Senang sangat, tak perlu daftar atau bayar apa-apa pun.


Info lanjut, sila KLIK SINI

Advertisements

1 Komen

Filed under Ebook Cari Duit

One response to “Cara menjual barang-barang dalam mudah.my

  1. Hi there colleagues, its wonderful piece of writing regarding teachingand entirely defined, keep it
    up all the time.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s