Monthly Archives: Mac 2012

Cara menjual barang-barang dalam mudah.my

Anda ada kasut, handphone, komputer atau barang-barang terpakai lain?
Barang-barang ni, kalau dibiarkan akan buat menyemak je kat stor belakang rumah tu.
Kalau nak buang, sayang. Dah lah nak dapat dulu bukan main susah, tapi, kalau tak buang,..ahh, serba salah pulak.

Ha, itulah dilemma saya beberapa bulan yang lepas. Sehinggalah baru-baru ini saya terjumpa satu cara bagaimana menukarkan barangan terpakai tadi kepada wang tunai.

Nak tahu caranya?
Ok, mudah sahaja. Anda lawati http://www.mudah.my, dan iklankan barangan terpakai tersebut.
Senang sangat, tak perlu daftar atau bayar apa-apa pun.


Info lanjut, sila KLIK SINI

1 Komen

Filed under Ebook Cari Duit