Ebook Rahsia Tangisan Bayi

Bila bayi menangis, biarpun ditengah malam, si ibu dan mungkin juga bapa akan terus bertindak bagi memastikan bayi tersebut sentiasa berada dalam keadaan selesa dan ceria.

Namun, kadang-kadang, macam-macam dah dibuat, tapi bayi tetap tak berhenti menangis.

Baru je menyusu. Cek lampin, ok je. Ruam pun takde. Dah puas dodoi, tak juga berhenti merengek.

Mana tau kot-kot ada ‘benda-benda’ halus mengacau. Teringat pulak ustaz kata ada sejenis jin yang suka mengganggu kanak-kanak, namanya Ummu Sibyan. So, baca ayat kursi dan tiup-tiup kat telinga baby, tak jadi jugak.

Orang tua-tua kata, biarlah budak tu menangis, nanti dah puas, pandai jugak dia berhenti sendiri tu. Betul ke tu?

So, apa nak buat? KLIK SINI

Advertisements

Tinggalkan komen

Filed under Ebook Keluarga

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s